Tisztelt Szülők!
Az elektronikus ügyintézés lehetősége a szülők, gondviselők mindennapos iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti oly módon, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat elektronikus formában is elküldhetik iskolánkba.
Elérhetősége:
https://eugyintezes.e-kreta.hu
A felület használatával kapcsolatos bővebb információ:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
2019. március 01-jével az alábbi folyamatok használatának bevezetésére kerül sor:
1) Kiiratkozás a köznevelésből;
2) Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;
3) Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;
4) Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;
5) Vendégtanulói jogviszony bejelentése;
6) Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása;
7) Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása;
8) Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
9) Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;
10) Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;
11) Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése;
12) Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
KAFFEE tájékoztató füzet letölthető innen
A KAFFEE projektben kifejlesztett további folyamatok a későbbiekben, ütemezetten kerülnek bevezetésre, melyről aktuálissá válásukkor küldünk tájékoztatást.
Kréta napló belépés / digitális munkarend
Tisztelt Szülők!
Kréta napló belépési problémák és digitális munkarenddel kapcsolatos kérdések esetén kérjük küldjön levelet az alábbi e-mail címre:
kolcsey.kretahelp@gmail.com
Kérjük a levélben írják meg a szülő/gondviselő, a tanuló nevét és osztályát, hogy be tudjuk azonosítani a megfelelő felhasználót, valamint e-mail címét amire a rendszer elküldi az új jelszót.
FONTOS! A korábban megadott jelszót nem áll módunkban megadni, kizárólag új jelszót tudunk generálni!